Svårhittat!


Shorty & Basos nya låt - Svårhittat! Enligt mig den grymmaste dom gjort tillsammans.


Idag kom Sofie och Bine över till mig, vi drack kaffe & tjöta... och klockan bara rann i väg helt plötsligt var den tio. Det var länge sen som jag var med Bine på fritiden så det va kul , ja Sofie det va kul att vara med dig med, men jag träffar dig varje dag ;)


Annars har det inte hänt mer än vanligt, va inne i Borås med morsan.. vi skulle lämna in ett kort till någon fotogrej för studentplakat, men dom sa att kortet skulle bli pixligt för att det var taget för långt bort, så vi ska åka dit på fredag igen med ett annat kort. Sen va vi och handla, och jag lovar.. jag ska aldrig mer åka med och handla när Jonathan är med. Han var överallt och skulle ha ALLT!


Jag klarar inte av att bo med morsan mer snart, måste flytta. Vi går varandra på nerverna varje dag, ibland räcker det med att vi bara tittar på varandra ;)



En vecka kvar tills Fidde kommer hit :D


Kommentarer
Postat av: eme

Jag håller med dig, det är helt klart den grymmaste låten dom gjort tillsammans.

2009-05-20 @ 23:54:07
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0