Fan va orolig jag vart.

Ush, har inte kunnat sova på nästan hela natten. Det hände en grej med Fredrik, fyfan va rädd jag vart. Kan säga så mycket att han fick operera foten, där vid fotknölen... det måste ha gjorde gode jävla ont. :(  Älskling <3 Och så dog batteriet till hans mobil innan idag, men nyss ringde hemtelefonen och det var han :)
men ändå har jag en stor klump i magen fortfarande.
3 dagar kvar, sen är han är.

Igår var jag i farten hela dagen, åkte till mormor vid elva och sen vid tolv drog vi till stan. Skulle köpa studentklänningen, och det tog typ 2 timmar att hitta en! provade säkert 10 stycken, men alla satt konstigt. Jag blev på så jävla dåligt humör, ush! Men hitta ju en sen.. tillslut. Och sen köpte jag en ny plattång :D äntligen, nu slipper jag att bråka med min gamla.




På kvällen kolla jag först på Robinson, sen följde jag med Sofie till Eddy, för Malin och Hanna var där :) det var sköj, vi satt först ute och drack öl, och Eddy grilla. Sen blev de så jävla kallt så vi drog in, sen kom Timo och Jim en stund också.Var väl hemma runt halv två nångång.

Imorgon börjar skolan.. igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättesnygg klänning

2009-05-24 @ 18:46:59
Postat av: eme

Du va riktigt fin i klänningen homie <3

2009-05-25 @ 09:01:18
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: JessiCa

Jättefin klänning juh =)

Vart köpte du plattången och hur mkt kostade den? Min har ballat ur totalt, plattorna sitter löst och skit, så skulle behöva en ny =P

2009-05-25 @ 11:17:16
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0