Jag är kass på rubrik!

Då har jag haft några dagars bloggtorka ;)

tiden har gått fort idag, även om jag inte gjort något vettigt. Men vaknade runt tolv.. kanske är därför. Enligt mig själv gjorde det inget med en extremt lång sovmorgon, det regnar & är grått ute ändå.. solen har  inte vart framme på över två veckor, om inte mer. Deprimerande? jo en anning. Ge oss snö nu, då blir det något ljusare och kanske lite sol till och med.

Helgen har väl vart rätt lugn.

I fredags drog jag in till Borås med Malin, Hanna & Sofie (Bine har ju flyttat till staden nu), till Hannas Henke.. va där på "förfest", och sen drog vi till Grand, det va 18 den dagen och gratis om man fått ett sms från Grand/nattstad. Men det var rätt lamt där och sen satt ju Hanna ensam i Henkes lägenhet för att hon inte är 18, så vi va bara där en timme och gick tillbaks till Henke.

Igår va jag bara hemma & chilla.. missade vist att Robinson började igår, men får väl se det på webben då. Msnade med Bubblan också, vi körde "smilies leken" som jag kalla det, och bubblan vann nog tillslut.


Idag blir det en sväng till mormor lite senare.. basta! och ska träffa Malin en stund också

Gos bebis!

<3

liten skillnad? :P

Kommentarer
Postat av: Em

Vilken SÖT bebis! /Jag skriver alltid rubriken sist, det är mycket lättare att komma på en rubrik efteråt. ;)

2009-11-22 @ 16:56:05
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: JessiCa

Hehe jaa, den blev jätte mysig denna gången :D

Blev jättenöjd med den, och kan till och med kika in på min egna blogg enbart för att kolla på den haha! :P

2009-11-22 @ 21:34:24
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0