telefonskräck, but i made it :D

fan va jag är bra (Y) jag ringde nyss till två cafén i Borås, och jag har världens telefonskräck! så tummen upp för mig :D jag hatar min telefonskräck, det är skit jobbigt, och jag vet inte varför jag har den heller.Men jag övar ju på att bli fri i från den varje gång jag ringer okänt folk.. alltså jag har bara telefonskräck när det gäller att ringa okänt folk.

Det första cafét hade precis tagit in nytt folk, men jag kunde komma dit med mina papper ändå (Y) och sen det andra var inte personal chefen där fören på Tisdag.


Jag sitter här och sjunger fint för William, bla "gubben i lådan", "vart bor du lilla råtta", "blinka lilla stjärna" han klagar iaf inte ;)



sötast <3


han somnade visst ....

Kommentarer
Postat av: eme

Duktig du är :D Det är skit jobbigt att ringa folk man inte känner, usch, de e läskigt :P Man vet ju fan inte vad man ska säga, haha :D

2009-11-26 @ 18:22:32
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Baso

Försök alltid tänka att dom känner dig ändå inte :) du kan inte göra bort dig eller något. Var noga med att framföra ditt ärende bara :D

2009-11-29 @ 09:57:45
URL: http://Http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0