Första dagen avklarad!

Det gick bra idag, även om det va kämpigt att ta sig upp ;) Kom dit lite för tidigt, men det va redan två stycken där.. det bjöds på kaffe och frulle. Dagen gick väl halvsegt, dom presentera sig och vi tjöta om jobb, intervjuer osv. Börja snacka med en tjej rätt snabbt, och det visade sig att hon gick på JB samma linje som mig.. fast hon tog studenten förra året.. men ändå, då har vi gått där samtidigt, men aldrig sett varandra xD

Imorgon ska vi till Ellos på studiebesök.. jaja bättre än att sitta där å somna ;) och jag får pengar för det istället för att sitta hemma inte göra någonting och inte få pengar!


Direkt när jag kom hem tog jag William ifrån Juha ;) haha " give me the boy " bebis sjuka?! jag kan sitta och kolla på honom hur länge som helst, hur kan en människa vara så liten och helt perfekt??

han kan hålla nappen själv;) värst vad han ser lång och stor ut då, men han är mini!

Christian håller William för första gången.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0