Hel dag i Göteborg!

AAAJJJ, jag har så ont i mina fötter! har säkert gått 10 mil idag, känns det som ;) som rubriken säger, så har jag (vi) vart i Göteborg hela dagen med Medborgarskolan.

Vi skulle på två studiebesök, banverket & Göteborgsoperan. Till banverket behövde man inte följa med på, om man inte var intresserad. Så jag och Malin drog till Nordstan istället, och det märktes nog ganska tydligt att vi inte är GötebÔÔrgare ;) men roligt var det. Köpte en "bad hair day" mössa, var ju bara tvungen när jag såg den =D

Sen gick vi till Operan då, som var ett måste. Vi va bland annat inne i opera salen, längst upp. Fyfan säger jag bara, blev helt svimfärdig och börja skaka.. höjdskräck! gissa om jag va skakis ett tag efter. det va lika illa som parishjulet, om nån minns videon när jag åker parishjulet.

malin tyckte att jag skulle se ut som en riktig trist ^^

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0