Helgen

Då var denna helgen snart slut, och imorgon börjar tidiga mornar igen. Hur ska det gå efter 4 månaders sovmorgon?

Helgen har vart riktigt rolig! I Fredags drog jag, Malin, Hanna, Sofie & Sabine på fest hos Henke i Borås.. Drack oss fulla sen gick vi ut på krogen, men Hanna var kvar med Henke hos han.. eftersom hon inte är 18. Vi gick till Tonic, Timo skulle ju bjuda oss  ;) Träffade Juha där också, och full blev jag.. men inte på min egna bekostnad ;)



När dom stängde drog vi till Donken och tjocka oss som fan med 3 cheese var! och sen hem till Henke igen & festa till fem. Och sen försöka sova till 9, när Hannas mamma kom å hämta oss.. jag va inte NYKTER då kan jag tala om!

Under tiden som jag festa var ju mamma på förlossningen och klockan 01.02 den 7:e kom William till världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0