bara för att jag inte vet vad som ska stå här!

Gud vad denna dagen har gått fort! pooff så är klockan snart natten :O!

Va med morsan till barnmorskan, hon alltså barnmorskan hoppades på att morsan slapp komma tillbaks på måndag ;) men ska väl inte hoppas på för mycket.. men tycker det är dags snart! undra hur kan kommer se ut, vem är han lik? vems ögon, näsa & mun kommer han få? jaa.. får helt enkelt vänta å se.

Ikäll har jag färgat håret, blev väl inte riktigt nöjd.. men mycket bättre än innan! Hade ju ingen färg i håret.. eller jag skulle inte kalla det färg iaf ;) Sen kom Malin, Hanna & Denisé ner till mig, tyvärr kunde jag inte bjuda dom på kaffe.. för vårat är nästan slut.. och jag MÅSTE ha kaffe på morgonen! Vi kolla igenom halva min BDB också.. helvete vad bilder jag har där.. !

Ska slänga in en bild på håret imorgon, nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: EEMELIE

fin blogg! :d

2009-10-29 @ 23:35:35
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Baso

Kääääf ! <3

2009-11-02 @ 10:41:37
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0