Design osv...

Jag kommer få en ny design, när vet jag inte. Men den kommer när den kommer. Emelie skulle göra den, men hon vill göra något som hon inte gjort tidigare, men vet inte vad. Jag har gett henne fria händer!

Fan vad veckorna går fort :O imorgon är det redan Fredag, då ska jag till farsan. Va ett tag sen nu, och Janina blir nog glad & få träffa sin syster ;) och Farsan ska få sitt jävla TORRKÖTT :P Kanske blir utgång imorgon, då blir det mest troligt Tonic eftersom de är gratis.. är man fattig så är man. Men vet inte än, får se imorgon hur det blir med den saken.

Den 31 är det iaf Paaaarty för mig och Malin, men Hanna är också med och fixar den! Helst ska man vara utklädd, till vad som helst. Men det är inget måste. Eftersom fiskestugan va så satans dyr att hyra & ifall nånting får sönder, så tar vi inträde tror de va 15-20 kr, MEN vi bjuder på chips/nötter!

Så ni som är bjudna GLÖM INTE 31 Oktober, runt 8, Fiskestugan Ulricehamn ! Ta med ett glatt humör o mycke dricka hahaha ;)

Kommentarer
Postat av: eme

haha jag hittar inga ideer nånstans haha :D orkar inte göra nått ja inte gjort innan tror jag haha. men jag e snart klar me den :D måste bara få tummen ur röven och fortsätta

2009-10-15 @ 20:25:23
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: E.K

snygg design :)

2009-10-22 @ 12:04:41
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0