Dagens kram!

Klockan är snart fem och Fredrik jobbar än, men det förstår jag.. eftersom snön kom inatt och folk inte har bytt till vinterdäck.. så dom har haft en hel del däckbyten idag. När han slutar kanske vi ska ut och äta :D bara för att han ska bjuda!

Idag har jag inte vart  lika rastlöst och sur för att han jobbar så mycket. Tiden har gått rätt fort, vakna inte förens vid tolv. Och sen har jag tvättat sen klockan två, vuxen poäng till mig ;)


Dagens kram går till Emelie aka pygméhomie ! Hon är sjuk och har ingen matlust.. så finns det någon snäll själ där ute som kan gå med glass till henne?! det skulle ta ganska lång tid för mig att skicka glass på posten åt henne.

Kommentarer
Postat av: eme

va söt du e kompis :D

2009-10-07 @ 20:39:12
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0