GRATTIS, Markus 20 ÅR!

Idag blev jag och Fredrik impuls bjudna på tårta hos Macke.. han fyllde vist 20 år! och det kommer inte Fredrik ihåg, hallå eller. Eftersom han ringde precis efter 6 så kunde vi inte köpa nått från systemet till honom.. så det blev 2 triss lotter, han vann faktiskt på en av dom.

Efter tårtat blev det GH.. det va länge sen men ändå klarar jag Hard ganska bra ;) fick ju mer än Macke fast han spela på Medium.. och Fidde var ju sämst ;) spela på Easy och vann hela tiden för det typ.

Efter några låtar spelade jag och Macke Wii sport boxning & gissa vem som spöa vem ;) ?! Jooo -- JAG SPÖADE MACKE 2 av 3 gånger ;D Skål & Graaaaattis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0