Home

Först måste jag säga tack för alla GRATTIS jag fick igår. Även om 19 inte är någon rolig ålder, men jag blir bara äldre å äldre.. skrämmande, snart kommer gråhåret ;)

Nu är jag då hemma, känns väl lite så där. Hade gärna tagit med mig Fredrik hit, men han jobbar. Så jag får snällt vänta tills han kommer ner, för upp tänker jag då inte åka igen.. så länge han delar rum med hans bror. Det var många gånger han gick mig på nerverna, även om han är snäll osv.

Jag vill ha en ny design, Emelie kanske vill göra en åt mig den här gången ? ;) Baso, det är inget fel på den jag har nu.. men jag vill förnya mig lite :D

Kommentarer
Postat av: eme

man fyller bara en gång om året så klart det är speciellt :D



jag kommer in på msn efter Andra Avenyn :)

2009-10-13 @ 21:00:09
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: JessiCa

Annars kan du be E.K om ny design, hon är jättebra! =D

2009-10-13 @ 21:41:06
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0