Medborgaskolan

Baso var uppe före tuppen och jag ganska långt efter ;) jag måste ju vila upp mig inför den 9:e November, ska börja på nån kurs på Medborgaskolan (undra vad det ligger.. bra koll) om coachning som ska hjälpa mig & bli bättre på att  tex skriva cv, söka jobb osv. Bättre än att sitta hemma + att jag får pengar! Har ju inte gjort ett skit sen 12/6, när jag tog studenten! börjar kännas jäävligt långtråkigt & bara gå hemma.

Dagens to do
- Åka med morsan till barnmorskan..förhoppningsvis sista gången då BF är om en vecka!
- Åka till mormor för hon tjatar om Tradera & kan inte det bra själv ;)
- Färga hååret!
- Städa skrivbordet, & få ordning på alla papper.. blir galen när jag inte hittar det jag söker!


Btw.. nu har Fredrik börjat med körkortet =D han va och skrev in sig i veckan & hade två dubbla körlektioner i går! Det hade gått bra, jag vet ju att han kan köra;) Han har teoriprovet om 3 veckor så nu gäller det bara & plugga arslet av sig :D im happy for him!




Kommentarer
Postat av: eme

wooho! nu får spenaten snabba på med kortet så ni kan glida hit snart :D

2009-10-29 @ 16:14:17
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Baso

Hhööö

2009-11-01 @ 13:16:42
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0