Rubrik

Brr.. det är fan iskallt i mitt rum, fryser mest om händerna men kan ju inte ha vantar på mig när jag skriver ;)

I kväll har jag vart med Malin,Hanna,Sofie och Denisé. Vi va ute ett tag i busskuren som vanligt ;) tills vi gick in till Malin och värmde oss, drack kaffe & diskutera festen. Fan va jag längtar tills vi ska ha den nu! Det ska bli så jävla kul, och inget jävla bråk! Malin kom på vad jag ska klä ut mig till också :D fast det får ni veta när det är dax! TAGGA TAGGA!

Imorgon ska jag och morsan åka in & handla lite grejer till festen.. chips & sånt som vi ska bjuda på. Ska ta en sväng på Gina och H&M också.. har ju presentkort på båda ställena.

Och på Lördag eller söndag (troligtvis lördag) åker jag till farsan, för Janina spelar fotboll på söndag och Anne ville inte sitta själv & kolla. Men jag tycker bara det är roligt och se Janina spela :D


Kommentarer
Postat av: cryylv

SV : Håller med dig :) Riktigt bra är den ..

2009-10-23 @ 08:40:36
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: JessiCa

Din nya design blev ju jättebra, men ovanligt är det att se din blogg så mörk när du innan haft den i så ljusa färger, :P



Btw, kan nog inte komma på eran fest, =/ Har fullt upp med packning och flytt =/

2009-10-23 @ 10:38:47
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0