Tranemo & paaaarty

Har precis ringt till han som hyr ut Fiskestugan allting är fixat ! ;) Dagen efter måste vi va uppe rätt tidigt för att hinna städa klart till tolv, man kan tydligen bara hyra den från 12-12. Men aja på LÖRDAG ÄR DET PAAAARTY ! (Y)
Maskerad-Halloween-19 års fest kan man ju typ säga.


Igår åkte jag med Anne till Tranemo, Janina spela cup där. Det var ju roligt o se nu när dom har blivit bättre, och sista matchen va ju så spännande.. jag blev riktigt nervös, normal? inte för att jag var den enda. Dom förlora den matchen men spelade riktigt bra ändå.. tummen upp (Y)

Hemma hos Malin är det upptaget... LENA sluta prata i telefon ? ;) HAHA jag har viktiga saker att informera ! =)

Kommentarer
Postat av: Baso

Jag vill också klä ut mig !

2009-10-26 @ 19:24:35
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Minna

Lycka till med eran party.....ta massa bilder som vi får se sen :)

2009-10-28 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0