REKORD!

Tro det eller ej, jag har packat klart! Helt otroligt ;) brukar ju alltid göra det samma dag som jag ska åka.. och bli så jävla stressad & bli på dåligt humör ;) Lyckades även med att ta med lagom mycke kläder & inte hela garderoben.. jag ska ju inte flytta!

Idag har jag även ring & bokat Fiskestugan ( fråga mig inte varför den kallas FISKEstugan) i Ulricehamn den 31:a Oktober, jag och Malin ska ha våran 19 års fest där!

Wiie, imorgon slipper jag den här hålan! underbart ;) Men morsan ville inte att jag skulle åka, för hon skulle bli så ensam & ha tråkigt.. för Juha ska åka till Stockholm på Söndag i fem dagar. Men Jonte, Kim & Christian är ju hemma, så helt ensam är hon inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0