Janette goes plugghäst!

Dålig uppdatering på grund av att jag har började med Matte A i måndags, och det är ganska mycket att göra varje dag eftersom det bara är på 5 veckor. Har just pluggat i 2,5 timma.. så jag känner mig ganska mycket som en plugghäst just nu, snart klar med hela kapitel 1.. på 3 dagar !

 

Känns som att jag inte hunnit göra annat än pluggat hela veckan, ifs vart hos tandläkaren.. så nu slipper jag den där jävulska tandvärken jag hade i  5 hela dagar.. im back on track!

Har inte ens hunnit träffa kompisar, tragiskt. Men hade ett långt telefon samtal med Malin idag, vi va för lata för att gå ut och snacka eller nått ;) Imorgon ska vi väl ha kafferep.. eftersom jag åker till Fredrik i helgen.

Just det.. i helgen premiär åkte jag bil med Jim som precis fått körkortet ! :D han glider omkring i Gula faran.. så akta er där ute ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0