FREDAG - Och jag vill sova!

Känner mig som en Zombie idag, blev inte många timmars sömna på morgonen ;) Jag,Malin & Hanna sov över hos Sofie ( hon våga inte sova ensam hemma). Och jag och Malin somna inte förens vid halv sex .. och elva ringde Malins alarm.. så jag skulle kunna somna just nu!

(Bild från 2007)

Inatt kolla vi på en bra film också.. "Case 39"


Emily Jenkins jobbar inom socialtjänsten och tror att hon sett det mesta som jobbet medför. Tills en dag då hon träffar den blott 10-åriga Lillith Sullivan(Lily), vilket blir hennes nya och mest mystiska fall. Emilys värsta föraningar bekräftas när föräldrarna försöker döda Lily. Emily räddar henne och bestämmer sig för att ta hand om henne tills den rätta fosterfamiljen dyker upp.. Ett beslut som hon kommer att ångra!


Nya krafter behövs! För imorgon ska jag va barnvakt åt William.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0