Aaaaaaaa........tjooooooo!

Trevliga hälsningar från mig ;) livet kunde ha vart lite mer underbart just nu. Hade väl helst slängt täcket över huvudet och kanske glott på film hela dagen, men måste in till Borås och få ett papper ifyllt så jag får pengar!


Annars så har jag och Fredrik blivit smått beroende av betapet.se, för er som inte vet - ett ord spel på nätet. Riktigt bra tidsfördriv och man lär sig något nytt hela tiden ;) Ett heltids jobb för oss arbetslösa ;)


Än så har inte storvinsten kommit, men jag ska byta in en lott på 10 kr och kanske plocka den nu.. Anne lugn, vi ska booooort från Sverige så fort jag hittat rätt lott.. ;)


Kommentarer
Postat av: anne

heheh bra Janette! jag bara väntar på samtalet att vi ska te landvetter, väskan e packad för länge sen :)

2010-02-09 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0