skotta gångar :P

Heeeeelvete vad vi har snö, seriöst! Idag skotta jag fan fram gångar så man kommer in och ut från lägenheten och till bilen. Jag vill inte ha snö mer :( det räcker! Men en sak jag måste göra innan den försvinner ( men det lär väl dröja till April) är att åka pulka/snowracer! Vi har nog fan inte haft så här mycke snö på flera år.

syns inte så bra, men det här är iaf gången till dörren ;)

Fidde är duktig och skottar fram bilen, idag slapp jag ^^

Snart syns väl inte stuttsmatta ramen :P

Vi kom just hem, har vart hos farsan & co. Fidde klipptes så det gigantiska trollhåret är ett minne blott. Och sen vann jag 20 kr på tia lott :P Imorgon får jag väl lotten med 125 000 ;) DÅ DRAR JAG TILL.. Thailand eller något annat varmt land.

HAHA! sötaste, lika stor som nallen och den är inte så stor :P

jäkla sötkorv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0