STORSTÄDNING & ROLIG CAM

Idag är jag väldigt duktig  ;) har snart städat hela rummet! då menar jag allt.. till och med garderoben! Det är rätt bra med sånna här städryck ibland, det blir så jävla rent då!

Dom resternade timmarna på den här kvällen ska jag fördriva med att spela, kolla på Familjen Annorlunda, Spårlöst och Outsiders. Sen imorgon när jag går upp så kommer Fredrik :D <3

och på tal om familjen annorlunda, vi är fan i mig familjen annorlunda av bilderna att dömma ;) vi lekte med nya datorn som har inbyggd cam med massa effekter

Me and my mam.. va fan bebis fötter där uppe ;P

Tjenna! ;);)

HAHAHAHAHAHAHHA!

BÄSTA!! HAHAHAHAH

Devil ^^

HEEEEEEELP MEEEEEE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0