2009 i BILDER, del 2

JULI

Sola,bada, festa & njöt av sommaren som man brukar göra. Och var hos Fredrik resten av sommaren.

 

 

Augusti

Och festa vidare och chilla

 

September –

Dom första dagarna var jag hos Mia i gbg & det var då Emilia hade nånslags hemskt munsår, stackarn.

Vi hade ”sen” kräftskiva hos farsan

 

Oktober –

Jag fyllde 19, Malin fyllde 19, va hos fidde, Timo fyllde 18 & tog körkortet samma dag.morsan var höggravid & på halloween hade jag och Malin 19 års fest/halloween fest

 

NOVEMBER –

Väntade & väntade på att bebisen skulle komma till världen, och den 7:e kom lillen när jag va på fest haha.

 

December

Fidde kom till mig efter 9 veckor, och jag blev världens lyckligaste!

Pepparkaksbygge, lussepromenad, julafton, nyårsafton

 

DÅ VAR DETTA ÅRET SLUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0