morgon pladder

Godmorgon världen, här sitter jag.. och dricker mitt kaffe ;)

Jag ska på ett coachmöte klockan ett, och eftersom det går så jävla dåliga bussar från Nitta så måste jag gå till vägen. Juha jobbar och den andra bilden är sönder. Problemet är.. jag vet inte vilken tid jag måste gå ;) det tar typ en halv timme att gå därifrån och hem, men dit tar det säkert längre.. är uppför och säkert halkit.

efter mötet ska jag upp till Malin och dricka kaffe & tjöta. Va ett tag sen


Undra vilket monster Fredrik är när han vaknar ;) TUR att jag inte är där just nu! Han hade nämligen slut på snus i går kväll och började redan då få abstinens. stackars ^^ men ändå inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0