NYÅR

Idag mår jag väl ugnefär som jag förtjänar. Men hade i alla fall roligt igår kväll, och festade till fyra i natt. Jag och tjejerna var hos Henke i stan och festa där.. och Elin ( En kompis från högstadiet, som jag inte träffat på flera år) kom dit :D  Innan tolv gick vi upp till vattentornet och kolla på raketerna, och någon/några idiot/idioter kasta en smällare mot oss när vi skulle gå, så den va nära att träffa oss och det var ju mindre skönt för öronen!

 

 

Gick ner till borås kebab och käka fylle käk ;) och sen festa vidare hos Henke, och redan vid två så hade jag lust att dra hem för att det blev lite dålig stämning pga en sak .. men Fidde var ju chaffis och körde massa folk, så vid fyra nångång kom han och hämta mig.

Och precis som förra året så dog kameran precis innan tolv slaget ;) Men det var en lyckad kväll i alla fall.'

 

Orka inte lägga upp alla bilder..


Kommentarer
Postat av: Baso

Fyllekäk är bästa käket!

2010-01-02 @ 08:47:44
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0