Smart, Janpan.. Smart.

Idag gjorde jag något väldigt dumt! Ida delade en playlist med mig på spotify, och jag radera massa låtar från den.. vad jag inte viste var att dom låtarna försvann för Ida också..! Det kändes ju mindre bra :/ Vet ju hur jag själv hadde reagerat. Men nu är det löst iaf, och man lär sig av sina misstag!


Har haft symöte med mina 3 bönder nu i kväll - Malin, Hanna & Sofie
;) vi plocka fram lite garn osv .. och planera inför nästa möte;) HAHAHAHAHHAHAH.. om det ändå vore så illa! Ne men har vart uppe hos Malin, kolla in hennes "nya" rum.. det blev as snyggt! Att lite färg kan göra så mycket. Synd att jag glömde kameran, men jag får det väl på kort en annan gång ;)


Ne nu blir det familjen Annorlunda på webben!

Kommentarer
Postat av: Baso

Det visste jag inte, att andras låtar försvann alltså

2010-01-26 @ 07:25:24
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0