Fredrik har återvänt till Norrland,

Fan va tomt det är här hemma, helt jävla tyst. Måste ha på hög musik för att inte bli galen ;) Fredrik (och Macke) åkte hem till Norrland igår kväll, det var ett extremt jobbigt hejdå den här gången. Säkert för att vi vart med varandra hela sommaren.. men vi ses säkert om en månad igen.

Frekrik..Jaa, med K som Ebba(n) säger ;) och en liten bebis William

 

Det är fan läskigt att va ensam hemma, i alla fall här.. för att det är så stort & 2 våningar.. jag inbillar mig massa ljud ;) Men Malin & Denise var här till två i natt, men jag lyckades inte somna fören halv fem för det.. och när jag väl somnade drömde jag mardrömmar.. som jag aldrig nästan brukar göra annars.

 

I helgen var jag ute på krogen med tjejerna, det var ett bra tag sen man va ute alla.. och det var även första gången för Hanna :D men jag glömde ta med mig kameran.. som vanligt.

 

Juuust det, Juha & Sandra har fått bebis nu äntligen! :D HAN är så söööööööööt! Måste bara få träffa han snart.

Bebb, sötaste! ( Ja jag frågade om jag fick lägga ut en bild!)


Kommentarer
Postat av: madde

jag förstår att det blev tomnt.tycker med att de spökar ibland hehe som den morron då kökslampan låg på köksbordet hmm vad hadde hänt:)såå sööt bebiis

2010-07-20 @ 17:02:41
URL: http://madde7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0