Varma härliga sommardagar!

Finns så mycket att blogga om, men har inte haft ork eller lust = varma sommar dagar, då kan man inte sitta inne! Men idag regnar det, så det blir väl en innersittar dag.

VARNING FÖR VIRRIGT INLÄGG...

Vi har huset för oss själva i 10 dagar, för mammi och dom har åkt till Finland. Skönt men jävligt tyst.. Jag hann bara träffa William & Jonathan några timmar, och William kände inte igen mig, det kändes ju bra.. inte.

två hjärtan <3 William har blivit så stor & en kopia av sin pappa!

Igår var vi hos Farsan några timmar, blev ett kvällsdopp.. jävligt gött! Men det var ju riktigt tyst och konstigt när Janina inte va hemma ( hon är i Finland hos farmor & farfar).


I måndags kväll kom vi hem ( jag, Fidde & Macke) efter nästan en vecka hos Fredriks mamma i Kolsva(Köping). Vi åkte väl ner för att power big meet skulle va den helgen.. så det blev power Torsdag & Fredag. Se har vi bara tagit det chill, badat osv. Det var riktigt roligt att träffa Madde(Fredriks mamma), Linda och Josefin igen.. och Lindas lilla bebis för första gången. Man känner sig som hemma hos Fredriks mamma.. det kan jag ju inte säga att jag gör hemma hos Fredrik.. tyvärr.


Josefin hadde också blivit stor sen jag träffa henne sist, SÅ SÖT!
BEVIS på att han somna .. kl 7 ;)

Idiot jävel, jag ville nita honom.. men istället satte jag mig på taket & fota honom ;)

Skåål ;)

<3

Haliima :)

Haliima & morbror Fredriks stora hand^^

Josefin, som har dom bästa svaren på allt ;)

Nu måste jag visst sätta på kaffe, Malin & Hanna är på G ;)



Kommentarer
Postat av: madde

jättekul att ni äntligen kom och hälsade på.klart du ska känna dig som hemma hära blev såå tomt då ni for:(kom snart igen.kramar

2010-07-15 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0