Allergisk reaktion?

DET KLIIIIIIIIAR, SÅ IN I HELVETE!!!!!!! Allt börja med att det kliade på benen, och jag kunde inte låta bli att klia, nu på kvällen fick jag röda utslag i ansiktet, magen, axlarna & lite på armarna . och NU, är mina fingrar som KORVAR, och vissa fingrar kan jag inte ens börja helt.. jag vet inte vad jag ska ta mig till, det gör INTE ont, men det KLIAR så in i helvete.. värre än myggbett!

Och vart fan kommer de här ifrån?! vi har inte bytt tvättmedel, och jag har inte ätit något jag inte brukar äta.. vad jag kan komma på. Kanske bäst att besöka VC imorgon, även om dom inte gör ett piss.

Kommentarer
Postat av: Maja

ja den där läkaren är ju helt bäng.. Om du far på sjukan håller jag tummen för att du inte får en liknande som jag hade :O ^^



Det där utslagen lät ju inte trevliga..

2010-03-23 @ 19:29:17
URL: http://musmaja.blogg.se/
Postat av: eme

fyfan vad obehagligt

2010-03-24 @ 01:04:22
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0