Helgen

Helgen har vart riktigt lugn! Inte riktigt vad jag hade tänkt mig, hade lust att dra ut .. medans jag hade pengar ;) nu är det nästan försent. Konstigt.. de tar 1 månad att tjäna ihop pengarna men bara nån dag att köpa upp dom ;) MYCKET KONSTIGT! ;)

I fredags var jag bara hemma, kollade på hockey matchen mellan Finland – USA & Käka hemma gjord pizza a lá  Janpan. Bara efter första perioden gick jag från tvn, finland låg under med 6 – 0 då. Guuud så pinsamt säger jag bara! ( men igår tog dom ju brons mot slovakien eller vilka de var.. gött gubbar! )

 

I lördags hände inte heller speciellt mycket, var hos mormor några timmar. Emilia var där också.. För Mia( hennes mamma)  åkte vasaloppet, fick just veta att det hade tagit 11 timmar.. men hon klara det =D bra kämpat där! I alla fall hos mormor vart det jävligt livat, jag fattar inte hur två ungar kan vända upp och ner på ett helt hus & skrika/gapa värre än 10 ungar tillsammans på ett dagis!  .. undra om jag fortfarande vill plugga till förskolelärare ;)

Igår var det ju en vanlig tråkig onödig jävla söndag. JAG HATAR Söndagar, ångesten inför måndagen. Men på kvällen kom Timo&Jim och rädda min kväll, vi drog till Borås med Malin & Hanna också.  Gött & komma ifrån denna hålan ett tag.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg !:)

2010-03-01 @ 14:45:35
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0