Twiligt, fotbollscup, Avatar & helgens händelse.

Igår kväll började jag läsa första Twiligt boken, och det går ju inte sluta.. jag somnade visst med den i handen, för den låg i sängen när jag vakna. Läste nyss på baksidan ”VARNING : Vansinnigt beroendeframkallande!”. Vill se den tredje filmen nu... men får snällt vänta tills den kommer på bio.

I helgen va jag hos farsan & co. På lördan gick vi upp tidigare än tuppen, klockan sex! För att Janina skulle spela fotbolls cup. Och det gick inte så jättebra för dom, men det var inte så konstigt när dom spelade mot äldre..! Men dom speladeändå bra :)

( bild från när dom spela i Alingsås & kom 2:a i cupen)

Igår va en riktigt mjukis dag! Vi kollade på Avatar, käka god sallad & chips. Filmen fattade jag ärligt talat inte så mycket av ;) och jag kan inte påstå att jag tyckte att den va så bra som alla säger ( men de var väl för att jag inte fattade så mycket haha )

Just det, helgens händelse

En viss Fredrik Lestander vaknade i badkaret i lördags ;) Liksom vem får för sig att bada när man vart och festat? Brukar man inte gå & lägga sig i SÄNGEN när man kommer hem ? ;) Ja, han slutar aldrig förvåna mig J men han heter ju inte Fredrik för inget ;)

Fidde i ett lite mer vaket tillstånd ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0