IS "flak" rasar från taket!

Håller tummarna för att det ska gå bra. Fredrik måste åka in till sjukhus med sin bror, som har ont i blindtarmen.. så dom tar väl bort den eller något. Läskigt, men tur att han gick o kolla upp vad det var i alla fall.

Våren är på väg, känns det som ;) ASFALTEN syns ju faktiskt .. ! och på vissa ställen är den helt torr, bara grus som är kvar. Men visst, det är en hel del snö som ska försvinna också.. Sen så rasade de massa jävla IS flak eller vad man ska kalla det för från vårat tak innan idag, dom va inte små.. tänk om någon fått dom i huvudet, de hade vart döden direkt.



Jag har vart och anmält mig till Matte A på distans idag, och hoppas jag kommer in! Så jag kan söka till högskolan sen ;) Janpan goes dagisfröken!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0