Back at .. the forest!

Rubriken säger allt! Tummen ner för det.


Jag hade ju tänk vara hos Fidde 2 veckor, men det blev inte som planerat. Då han fick jobb i Mo i Rana och skulle börja 10/5 (idag). Så jag var illa tvungen att åka hem på Lördag, och vi hann knappt umgås under hela veckan, då han jobbade från 8 på morgonen till 8/9 på kvällen. Så det kändes en anning surt..


Och eftersom det var Lördag så skulle bussen gå 14.15 istället för 16.00.. och då hade jag fått vänta där 2,5 på tåget, vilket också suger! Men Fidde bestämde sig för att han skulle köra mig dit istället :)

Vi drog runt fyra för att hinna käka i Arvids, men vi va ändå framme 45 min innan tåg skulle gå. Och just då ropar dom ut att tåget är försenat 1 timme! kul, skit kul! men Fidde stannade kvar och vänta med mig, för han va rädd att dom där konstiga nissarna skulle våldta mig om dom lämna mig ensam ;)


Jag sitter här och är nervös när jag tänker på att han är på sitt nya jobb just nu, och hoppas på att det går bra. Men han kan ju det där, så det är säkert inga problem!

bara han inte sitter och biter på naglarna ;)

Kommentarer
Postat av: janina

sv: Jo jag tycker också den var fin :)

2010-05-11 @ 06:36:09
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: maja

haha jo, men i den här värmen försvinner den snart :)

2010-05-17 @ 19:17:18
URL: http://musmaja.blogg.se/
Postat av: janina

sv: Tack så jätte mycket :)

2010-05-17 @ 22:38:05
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0