Sommarvärme & Kladdkaka

Jag säger då bara det - FAN VA JAG ÄLSKAR SOMMAR & VÄRME! Idag har jag bara lata mig på studsmattan med andra Twilight boken och lyckades somna också.. men när jag sov som bäst så börja de blåsa kallt! är det inte typiskt ? ;)

Då gick jag in istället och fick för mig att jag skulle baka något, hmm kladdkaka? Då hade vi ingen kakao, det va väl tur då att man kan ”låna” av sina vänner ( tror inte Malins mamma vill ha tillbaks 3 skedar kakao ), gick upp till Malin och fastna där, vi drack kaffe på altanen som de säkert va 30-40 grader där! Sköööööönt.

 

blivande kladdkaka.. som blev godkänd, fast jag inte va så bra på det där med att strö på florsocker ;)

INTE så jävla snygg, men mmm så god.

Nu ska Hattepantertanterna kolla film!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0