HAHA MADDE I ETT NÖTSKAL! :D

Jag gick in i köket och vad ser jag då? JO.. Madde står där med en hammare i handen och en smirrnoff i andra, då har hon försökt öppna smirrnoffen med hammaren HAHAAHHA! fyfan jag höll seriöst på att dö av skratt! Mycket har man hört.. men inte att någon ens försöker öppna en flaska med hammare. Helt klart dagens ;)


Grattis på födelsedagen :)

förresten .. Igår kväll när vi åkte hit så blev jag och Fredrik ganska uttittade, vi satt och as garva i slutet av resan åt helt sjuka saker, ( trötta & hungriga). Men vi hade iaf kul och orka sura människor .. har ni inte hört att ett skratt förlänger livet + att magmusklerna får sig ett pass ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

härlig blogg!

2010-09-17 @ 22:56:05
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0