Dag 06 – Min dag.

Började med att jag försov mig, eller rättare sagt - alarmet ringde aldrig klockan 6. Jag hade tydligen ljudlöst på mobilen.. men jag vaknade av mig själv och skulle bara kolla klockan, då blinka mobilen "alarm klockan 06.13".  Inte nog med det, Fredrik körde mig till Ulricehamn och ungefär halvvägs hamnar vi i en bilkö med TVÅ plogbilar framför, Så det tog 25 min istället för 15.. vilket ledde till att jag vart försenad.
 

Sen har vi (jag,morsan och William) vart hos mormor typ hela eftermiddagen.. hinkat kaffe & sprungit efter William som var överallt och ingenstans. Han är så jäkla busig, skitunge :D han pratar skit mycket, mest på "hans" egna språk men några ord han säger
Mamma
Pappa
Mommo (mormor)
Tittar
poppa
( när han ser en lampa säger han alltid "poppa")
Sen vinkar han alltid när någon säger hej eller hejdå
och när han dricker någon, alltid efter en klunk "aaaah"
Någon som inte vill ha kramar ;)

denna dag ska avslutas med en film tillsammans med ett stycke Fredrik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0