Dag 01 – Presentera mig själv

man brukar väl börja med sitt namn när man presenterar sig? Janette S Flygare, är 20 år så jag får äntligen handla på glasbanken jag med ;) Bor i en liten mini håla med ungefär 300 inv, utanför Borås.. och jag hatar det stället! ni som inte vart där har absolut inte missat någonting, möjligtvis kossorna som inte finns i stan.Men ibland flyr jag från hålan, till en annan lite större håla med lite mer att göra.. Arjeplog (Norrland), Ni som inte vet undrar säkert va fan jag brukar åka dit upp för.. jo mitt hjärta (Fredrik) bor där, och vi har haft distansförhållande i lite mer än 4 år! Nu får det fan bli ändring på det snart tycker jag.. han får flytta på sig. 

Jaha, vad finns mer att säga om mig?
Morgontrött,
älskar kaffe, eller mer att jag är beroende.
tycker det är kul att fotografera, innan hade jag med mig kameran vart jag än gick. 
blivande förskollelärare (1-6års), inte för att jag har kommit in på utbildningen.. men jag ska
Jag vill helst att de ska vara sommar 365 dagar om året ;) men tycker det är ruskigt kul att åka snöskoter.

jaja. det va lite om mig.

och just det, jag tar gärna en eller några sånna här på en fredag/lördag ;)


Kommentarer
Postat av: maja

ja det tkr jag att du ska göra :) Du prova öka textstorleken på din blogg med en storlek, det är ganska jobbigt att läsa när det är en sån liten text :/

2011-01-19 @ 22:09:30
URL: http://musmaja.blogg.se/
Postat av: Eme

texten i din blogg e inte liten.. bara om man använder internet explorer, som suger rejält speciellt när de gäller blogg.se om du ökar den så kommer den bli as stor.. bättre att folk slutar använda sugiga explorer ;)

2011-01-23 @ 14:08:07
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0