Hemma från Norrland.

Som ni märker så har det inte vart någon uppdatering här på två veckor! Skyller på Fredriks kassa mobila bredband som knappt har mottagning och dessutom så tar mb:n slut fort.

Nu är jag hemma från kalla Norrland, åkte därifrån i Tisdags. Och tåget var sent även denna gången, men jag blev inte förvånad.. det är så style by SJ. Men 4 timmar på en rutten parkbänk i en rutten vänthall var ingen höjdare, dessutom bland en massa skumt folk.

Jag har haft det perfekt där uppe, det blev som hemma. Så det kändes ganska ruttet att komma hem till ett rum igen. När man bott i en lägenhet i tre veckor ensam med hjärtat.


Kolla in senare, eller imorgon då blir det - " mitt 2010 i bilder"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0