Kombo i en vecka nu ;)

Nu har jag vart Kombo i en vecka ;) bortsett från att vi i helgen fick något flipp och skulle till NITTA.. världens ände.. så då sov jag hemma i helgen.

Ang flippet - vi hade besök av Anders,Göran och Ove (tr3 apor).. våra mycket goda vänner ;) blev lite runda om fötterna, men de va totalt dött här så vi fick för oss att lifta till Nitta.. vilket slutade med att vi blev hämtade av Eddy och hans polare. Trodde inte jag va så full.. hade dock väldigt fel dagen efter ;)

Igår kom Hanna hit :) hade inte träffat henne på vääldigt länge! Hon hade med sin tr3 apor ( fan varning på oss), vi satt nere vid vattnet och tjöta och drack några glas ( inte direkt diskret.. men hey,vi klarade oss undan farbror blå)

Vi har funnit 3 nya vänner i sommar ;)  

Och min fina lillasyster har fyllt år också (8/7) hallå slut väx unge, vadå redan 12 år.

Janina <3


På torsdag kommer min goding hit, får se om vi drar mot köping/Kolsva då och hälsar på hos hans mamma & syskon & systerdotter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0