en liten uppdatering

Här har det inte blivit mycket bloggning alls. Men har inte haft någon lust .. tappat suget, fast jag älskar att skriva, hm.. konstigt.

Jag kom iaf hem till hjärtat igen i Lördags, efter två veckor nere i Borås. Han träffa både Malin, Hanna & Sofie. Men även mormor, båda mostrarna och Anne,farsan & lillasyster och massa andra. Just de.. William fyllde 2 år medans jag var nere, lilla trollunge, vad tiden går fort!

(bild från lekparken på världens underbaraste unge, han har ett namn också - William)

I lördags hämtade Fidde mig från tågstation, bara för att jag är så bortskämd & inte hade tänkt sitta där i mer än två timmar & vänta på bussen ;) hm.. okej jag tror att han ville hämta mig, han såg iaf väääldigt glad ut när jag kom gåendes mot bilen ;)

Lördag kväll var det 40 års fest hos Ivar, riktigt lyckat. Bara att Fidde gick hem innan 10 för att han va så trött, men jag hade riktigt roligt och sen vinglade jag ( ordagrant) hem vid 4(!) tiden. Morgondag hade jag hoppats aldrig kom, så jävla dåligt har jag inte mått sen jag va 15 år & dum ;) *självförvållat, jag vet*

Nu ska jag försöka väcka till Fidde så mkt att jag kan ta täcket och lägga mig i soffan då han har lagt sig tvärs över hela sängen, och jag orkar inte fightas idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0