Göteborg

Igår var jag och Janina i Göteborg ! :) Det var riktigt roligt, en hel dag bara jag och min syster! Vi shoppade och gick säkert 3000 mil (det kändes så i fötterna efter 5 timmars shoppande!)

till våran stora lycka såg vi att dom hade öppnat starbucks där! :) Blev en vanilj latte för mig, den va riktigt god!

imorgon åker jag tillbaks till Borås & stannar där i helgen.. då får magmusklerna jobba, för det kommer skrattas :D like always!

På måndag ska jag åka in till Ulricehamn och träffar Malin. Det var läänge sen nu så vi har en hel del att uppdatera om ;)

Min bästa vän, det spelar ingen roll om vi inte pratar i telefon på flera veckor, eller inte ses på två månader. Det är alltid det samma ändå, när vi väl pratar eller ses. Jag är glad över att jag har en riktig vän.

och på onsdag blir det hemgång, jag saknar Fidde!! är inte van att vara utan honom längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0