Förfest i går + Grattis Fidde :)

Uhhaa, idag mår jag lite halverst dåligt! Och det beror på att går kvällen inte blev som vi hade tänkt oss haha. Fiddes kusin Christian frågade oss om vi ville följa med ut på puben och ta 1 öl/cider med honom och Sandras bror. Ja, varför inte tänkte vi. Men sen ringer Christian efter att jag dragit på mig jeansen och sminkat mig.. att dom nog inte alls skulle gå till puben, då vart jag lite små sur.. eftersom jag var rastlös och ville hitta på något. Så jag drog på mig mjukisbyorna och la mig i sängen drack en Cider och va sur.

Och sen efter en stund.. så ringer Christian igen, och säger att vi ska komma till honom, så vi tog några öl/cider med oss och gick. Vi satt där en timme eller två, sen skulle vi ju gå till Puben, men eftersom Christian trodde att det stängde elva så gick han och Linus inte med. Men jag och Fidde gick in där.. tog varsin öl/cider.. och fan va dyr cider.. 60 jävla spänn! och den va inte ens god. När vi satt där inne, ringde Fiddes kompis eller vad det nu är, och ville att vi skulle komma förbi dom. Så vi gick dit vid tolv tiden och där blev vi till fyra i natt haha. Men det var faktiskt kul, och full blev jag.
Hade ju druckit 2 cider och 1 smirnoff hos Christian sen på puben 1 cider. Och där hemma hos Fiddes kompis vart vi ju bjudna på massa dricka, jag drack 2 bacardi breezer och nästan en halv flaska skumpa (liten).

Haha det var så kul, för det var några där hos han vi var hos.. som var norskar. Så frågade en av dom om dom fick göra ett "parttrick" på mig.. aa vist. Han tog två ciggfilter, och la dom i min hand.. sen börja han berätta nån historia ungefär
"det var en kille och en tjej som va barnvakt, när barnet somnat, la sig killen och tjejen i soffan och kollade på film. Det blev lite kallt, så dom tog ett täcke över sig"  sen sa han att ja skulle kolla bort så hällde han nått i min hand, och sa åt mig att stänga handen.och sen skulle jag skaka på den.. då börja jag + alla andra skratta. Sen sa han han att jag kunde kolla och öppna handen, jag gör som han sa. OCH SKREK OCH GAPSKRATTA SAMTIDIGT!
vet ni vad som låg i min hand.. eller ja åtminstånde såg precis så ut? SAGG! hahahahaha


Jag har ställt mina 5 cider och min sista smirnoff på kylning,
Jag förfestade bara lite igår ju ;) hahaha


Grattis till Fredrik Ekholm som fyller år så här på årets sista dag :D
och blir 17 år, jag har inte glömt dig.. även om vi inte är lika mycket vänner som för 2 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0