Fortsättning av 300 frågor...

41. hur mår du just nu?
Helt okej,

42. hur brukar du annars må?
Olika, ibland yber glad, ibland helt tvärtom.. ja alla har ju sina dagar.


43. är du sjuk?
nej

44. har du ont nånstans?
handleden...


45. har du gått till tandläkaren detta året?
Jopp, men avbokade ett förra veckan, våga :/

46. Vad heter din mamma?
Marjo

47. har du några syskon?
3 bröder & 1 syster

48. vilket är ditt favoritdjur?
Har inget speciellt favorit djur...

49. äter du ofta godis?
Inte längre, blir allt mer sällan

50. vilket är ditt favoritgodis?
choklad, utan tvekan!


51. vad är det finaste som finns?
kärlek & vänskap.

52. vilken är din favoritdryck?
FANTA <3 och Coca-cola.. men tröttnat på det lite faktiskt.


53. vilket är ditt favorit tv-program?
ANDRA AVENYN!


54. vilken är din favorit vecko dag?
Lördag.. eftersom att jag är ledig på måndagar ;) så känns lördag som freda haha


55. vem är din förebild?
ingen speciell tro jag


56. vad är bäst med dig?
att jag oftast är väldigt glad, skrattig och har bra humor. Jag finns här för mina vänner <3


57. har du några komplex?
det har väl alla?

58. hatar du någon just nu?
Nej tro inte det, men ogillar.

59. saknar du någon just nu?
JA! - Fredrik,och ännu mer Freddieboy <3<3


60. har du kysst en apa?
Finns de halvuppätna kiwin med skoskav? nej just de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0