Fortsättning på 300 frågor!

181. man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?
haha inte alls nära, men jag borstar det rätt ofta


182. favoritsäng?
Malins eller Fiddes :D as goa och stora båda två.


183. har du en snopp?
nej, har du ? ;)


184. har du sovit i en säng på ett varuhus?
nej


185. vill du ha sex just nu?
nja, inte just nu. men senare maybe ;) Mohahaha!

186. har du baxat nån gång?
jao...


187. favorit meny på donken?
Mc Chicken eller Big mac


188. donken eller burger king?
DONKEN! fast burger king har goare pommes ;) och MAX är så jävla vidrigt äääk!

189. svart eller vitt?
svart

190. rosa eller grönt?
rosa


191. död eller levande?
levande


192. rädda joppe?

hahahahah :D det barnprogramet kommer jag ihåg :D "död eller levande, rädda joppe? " haha :D ja va fan klart ;)

193. tittar du på tv just nu?
nej

194. skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Öhm, nej


195. favoirt karaktär i simpsons?
kollar inte på det.


196. skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?
Självklart ;) OM jag fick sjunga " tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten"

198. skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?
nej, men Malin skulle säkert ;)

199. skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182?
nej


200. städat eller stökigt?
städat, men ändå har jag alltid typ stökigt ^^ haha det där går inte ihop :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0