fortsättning på 300...ja ni kan de redan ;)

221. vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?
Kunna flyga, vara osynlig och läsa andra tankar.. inte alltid men när jag känner för det!


222. hus eller lägenhet, vad väljer du?
Lägenhet

223. favoritgrönsak?
majs

224. har du anorexia?
nej


225. vem shoppar du helst med; ensam, med kärleken, med kompisen eller med morsan?.
Kompisar eller mammi. Fast ibland är det skönt att vara ensam också.

226. räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M?
nej


227. Hur vill du dö?
smärtfritt

228. skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör?
Orka bry

229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör?
nergrävd, jag vill ha en gravsten, så att folk som saknar mig kan gå till ^^ om de finns några Mohaha!

230. är bilddagboken den bästa sidan som finns?
nej


231. hur ofta sitter du vid datorn?
för ofta

232. har du klippt ditt eget hår?
ja, när jag va liten ;D

233. har du gråtit efter att du varit hos frisören?
Nej, men näst intill när min moster klippte mig :P

234. Favoritöl?
Ush gillar inte ÖL!

235. vitt eller rött vin?
Vitt, Tanja vinet :D

236. öl eller vin?
vin


237. coca cola eller red bull?
COCA-COLA!

238. vad ska man blanda vodkan med?
REDBULL ;)

239. havet eller sjön?
hav<3


240. favorit ö?
Orkaa sånt!

241. vem står dig närmast; mammsen eller pappsen?
Mammi helt klart, vi kan prata om allt, även om vi bråkar varannan dag;) fast jag vet att hon saknar mig nu MOhaha!
de gör min pappa också för han ringde i går & sa "heej pappsans lilla beeebis, saknar du mig".. ja min pappa är lite mongo av sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0