"Pinsamma frågor... "

Har du sett det, måste du göra dom här pinsamma frågorna..

Så sätt igång!


Har du haft sex ute?nej
Du haft sex med mer än 3 per på en kväll? NEJ!
Tycker du om färgen röd?
Jodå, ibland
Har du någonsin gråtit till en tecknad film? Ja
Lyssnar du på musik du skäms för?nej
Tycker du om någon just nu? Ja :D
Har du ett förhållande? Ja :D
Har du någonsin ridit en Camel? nej
Gillar du att läsa? när jag fastnar för en bok
Har du kysst nångon av samma kön? Ja :P
Har du haft sex på en buss? Nej
Gillar du mumin? Nej ush!
Skolan? Orka den, men bara några månader kvar nu ;)
Är du rakad? det du ;)
Är du lång? Självklart ;) or not.. pygmé ^^
Gillar du att onanera? varje dag ^^ haha not
Dricker du alkohol? Ja ;)
Är du besviken på någon just nu? nej
Gillar du basshunter? nej, men hans låt beer in a bar är bra fest låt speciellt i Köping ;)
Är du fet? nej
Lider du av ätstörningar? Nej
Är du blondin? Nej !
Vet du vart din G punkt är och hur du ska göra för att få orgasm? vet du ? ;D
Har du blivigt hångel utnyttjad någon gång? nej
Brukar du ge ut ditt nummer? till dom som frågar och om jag känner personen
Gillar du djur? nja
Är du mytoman? nej men herrmansson är
Använder du parfym? ja
Är du en buse? haha allt för ofta :D
Är du piercad? Nej
Är du tatuerad? Nej
Största lyckan i ditt liv? mina vänner, min pojkvän och ibland min familj
Senaste du hade sex med? haha nyss typ xD
Senaste du kramade? nyss
Senaste krogen du var på? Capsicum
Är du kinky? haha
Äger du en dildo? Nej
Har du tandställning? Nej
Älskar du din hemstad? Nej, men tycker inte det är något fel på den heller.
Är du beroende av din mobil? Ja oftast
Saknar du någon JUST NU? mina närmaste vänner <3 och lille jonathan  
Gillar du äpple? Ja, sånna där riktigt riktigt gröna!
Gillar du ditt umgänge? Ja
Vilket är ditt favoritband? Shorty, Baso, Nickelback, Sonata Artica, Sturm und drang mf
Använder du mössa? nej för jag har ingen.
Favoritfärg på ögonen? brun, blå
Gillar du köttbullar? nea, bara ibland. Och helst hemma gjorda UTAN lök!
Har du någon falsk vän? ne inte vad jag vet? ni minna vänner om ni vet någon, tala om det för mig^^
Har du haft sex på ett hustak? haha de va det fulaste :P
Har du haft någon könssjukdom? Nej
Har du spytt ner någon någongång? räknas golvet som "någon" och räknas de när man spydde på mammi som liten?
Brukar du ha sex med personer du inte är kär i? nej.
Har du vart tänd på någon som du ändå dissat? nej
Är du kär? Jaa, och det är underbart <3 :D
Vilken låt speglar mest ditt liv? vet inte
Vad är du rädd för? Mörker
Vilken låt gör dig ledsen? Takida - Reason to cry och Sonata Artica - Tallulah och finnns fler
Vad är det sexigaste på det motsatte könet? rumpan ;)
Äter du godis istället för att gråta? nej
Har du varit otrogen?nej
Tror du på det övernaturliga? orka det ^^
Har du hatat någon du egentligen älskar? kan man hata någon förtillfället fast man egentligen älskar personen? så ja
Brukar du skratta åt dig själv? hahaha händer väl =D
Har du hånglat på tunnelbanan/spårvagnen?
Nej
Tappat din mobil i vattnet? japp ^^
Älskar du regn? Nej ush så tråååkigt!

och dom här frågorna va inte kul, för dom va inte kul att svara på blev ju typ bara ja/nej !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0