Sockermonstret Malin!

Va just och följde Malin en bit hem, och iskallt i sinne var det. Så gissa om det var för jävla skönt & ta en jävligt varm dusch.. ni vet när det sticks så in i satan när man är iskall om tårna haha. Som sagt så var Malin hos mig en stund idag, hon ville komma ner och dricka kaffe.. haha men jag förvanade henne om att vi inte hade något socker, då sa hon
"då tar jag med mig lite".. okeej tänkte jag. Och när hon kom och vi skulle dricka kaffe, tar hon fram sockret, som hon kallar lite.. vilket var typ 2-3 dl !! Och hon tog typ 10 skedar socker i en kopp! fyfaaaaaaaaaaaan !
hon är knas, lilla Malin.


Idag var jag duktig och gick från R40 hem.. ca 3 km. åkte från skolan tidigare, orkade verkligen inte. Men gick iaf på första lektionen "samhäll" och vi gjorde ett grupparbete om ett brott.. jag, Linette och Madde skrev om "Brolle som hade fotboja". Det går fort när man är tre, Linette & Madde skrev om det och jag fixade Power Pointen.. va fakiskt lätt!

Nu har jag inget efter mig i skolan, förutom att jag ska göra prov i samhäll imorgon,. om demokrati :S måste nog läsa på lite så jag förstår någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0