- FREDA !

Kom hem för ett tag sen, var ju i skolan & hade Rörligbild. Haha det roliga var, utan alla som läser den kursen ( okej vi är kanske 10 pers sammanlagt) så var bara jag & Bine där .. seriöst JAG & SABINE av alla hahahaha... de är det roliga, vi som bor 2 mil utan för Borås, var dom ENDA som var på den lektionen. Lite pinsamt var det, för vi förstog nästan inte vad läraren sa.. eftersom han kommer från Norge haha, Men lektionen var rätt rolig faktiskt, vi skrev ett manus till en kortfilm som vi ska film sen.

helgen blev inte som planerat. Var meningen att jag skulle vara hemma för att Malin & Hanna skulle komma till Nitta med Robin & Johan imorgon. Men nu ska dom inte komma i alla fall. SÅ jag åker nog till farsan imorgon ändå.. Vilket jag inte vill egentligen, men finns mer & göra där än här.

I kväll blir det i alla fall Idol, och hoppas det går bra för Kevin :D


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

hahaha! :D Helt ensamma!

2008-11-14 @ 20:16:31
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0