12/7-08 | Grattis IDA!

Idag fyller Fredriks syster Ida 19 år, massa grattis till henne :D



Idag åkte Fredrik till Köping, och kommer hem igen på onsdag. Så jag drog med morsan och dom till Falkenberg, Olofsbo:) Vi skulle hämta hem Jonathan, och jag lovar när jag såg honom sprang jag och lyfte upp han i luften! Hade ju inte träffat honom på en månad. Det var riktigt fint väder där alltå, massa sol! Synd bara att jag inte tog med mina badkläder.. trodde de var lika dåligt väder där som i Borås. Men vi drog ner till havet ändå, för Jonathan skulle bada ;D och på vägen dit tror jag.. eller är rätt säker på att jag mötte Lina, en som jag snackar med på bilddagboken ^^ för båda kollade på varandra men ingen av oss sa någonting. Måste fråga henne om hon var i Olofsbo idag^^, Det blev en massa solande iaf, och det ser ut som att jag lyckats få lite färg på armarna i alla fall ;) gött det, och sen badade jag lite halvt i alla fall. tog kort på Jonathan när han åkte en "båt" på vågorna.. han tyckte de va skit kul och skratta som ett tok! :D söötaste <3

Och i Torsdags kom jag och Fredrik hem till mig ... Fyfan va trötta vi var! Men Fredrik han kunde ju iaf sova på tåget, vilket jag inte gjorde eller jo en halv timme. Så Fredrik somnade vid tre på eftermiddan, och även jag vid sex. Sen vaknade vi vid nio. Och typ vid tio somnade han igen kul... not! Och vid tolv kom Malin och Hanna :D fast dom stannade bara en halv timme typ, men jag vart då glad :D vi försökte förjäves väcka Fredrik men utan att lyckas :P Sen när dom gått somnade även jag, men vid fyra ringer min mobil typ 5 gånger och det var ingen mindre än Malin, men orkade inte svara. Då efter en minut bankar hon på mitt fönster och jag går & öppnar de första hon skriker "JAG MÅSTE HA CIGG" haha.. hon var jobbigt jävla full xD

'Och min säng gick söönder igår! PANIK!! va fan ska jag sova på nu? ska fan be mamma köpa en RUND säng ;D

Jag lägger upp bilder på Bdb - LiteFresh och Pixbox - Janpan90 ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0