13/5-08 | FÖRKYLD!


Jag är förkyld som fan, Så jävla jobbigt är det. helt röd under näsan, och det är ju jävligt gulligt det med, svider som fan också!

Jag har ingenting o göra är ju ensam hemma nu, ingen Fredrik här inte. Han åkte till sin mamma och syskon i Köping idag, men han kommer ju hem till mig i morgon igen :) Men det är tomt!

När vi hade slutat idag så gick jag, sabine och Linette till rese centrum, för att träffa Fredrik en stund innan han skulle åka. Jag ville ha åkt med honom, men hans pengar hade inte räckt. Aja det är ju bara en dag, men det hade ändå vart kul o träffa hans syskon å det. Men det får bli i sommar. Han verkade va lite nervös över att han skulle byta tåg i Herrljunga, så därför gav jag han en lyckospark i rumpan när han skulle gå på ;) hah

Och jävligt kul överraskning jag fick när jag kom hem ... INTE! på köksbordet låg ett brev till mig från Ulricehamns Kommun, viste redan vad de stog i det innan jag öppnade så jag blev jävligt förbannad! FICK INGET JÄVLA SOMMARJOBB! trevlig sommar på dig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0