14/7-08 | Vad vet du om din pojkvän?


Namn : Fredrik Georg Peter Lestander
Ögonfärg : Brun
Födelsedag : 2:a Mars
Har han färgat håret nån gång? : Ja!
Dricker han? :japp
Röker han? : Ja han har börjar göra de allt mer
Vad heter gatan han bor på? :Drottninggatan 52 b
Vad har han för mobil? : Sonny Ericsson
Vad vill han bli när han blir stor? : Han är redan Bilmekaniker:D
Vad har han för färg i sitt rum? : Ljusa med typ blå löv ( as fula)
Har han någon/några systrar? Ida,Tina,Linda och Josefin
Har han någon/några bröder? : Rickard
Vilken mat hatar han? : Kina och Thaimat
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? : Fixa Körkort & Bil,resa mm
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? : Dator, va med Robin och med mig Ibland
Vad brukar han göra på helgerna? : Super, soover länge, är med mig om jag är där ..
Vad har han för musiksmak? : Typ Dunka Dunka
Vad påminner dig om honom? : Snus xD
Vad var det första han sa till dig? : "Hej"+
Vad var det första du sa till honom? : "Heej"
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Allt typ
Är han beroende av något? : nja de vet jag inte?
Vad kallar du honom?: Älskling, Fidde, Fredrik
Vad kallar han dig? : Älskling, Janette,Janettisen
Idrottar han? : Nej ^^
Vad har ni gemensamt? : massor
Om du skulle ge honom en present då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? : Ros
Gillar du honom? : ja,. Jag älskar honom <3>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0